bild av mig

bild av mig

lördag 28 april 2007

God morron :p



En dag med större och mindre problem...





Dagen började med att brorsan väckte mig för att visa en jävligt cool bild som han hade tagit med kameran..enligt honom själv i alla fall. jag ville inget hellre än att han kunde gå ut ur rummet så jag kunde få sova vidare.., men otur nog så var det omöjligt att somna om för fåglarna kvittrade..inte för att jag skulle be dom att sluta :)


Så i stället gick jag upp och bredde två mackor och stekte ett ägg. Gick ut i vardagsrummet.Öppnade balkongen och satte mig i soffan och åt min frukost samtidigt som jag tittade på tv.. :P

Premiär bilden XD en sommarbild ifrån i somras :P




Det har varit en slapp dag..jag har läst, tittat på tv och bara tagit det lugnt helt enkelt... :D

Good morning! :P

/Soffan

1 kommentar:

Jehil sa...

Men lol, som om du skulle bryta mot lagen med den bilden? :S Nu förstorar du väl ändå upp liite, soffan? X'P